wtorek, 17 marca 2009

…wiosna?…

Wiosno gdzieś ty jest bezczelna?
Zamiast ciebie słychać tylko plusk deszczu stukającego o rynnę…
Albo kurzawę śnieżną ewentualnie też widać która z kolei przemięka mi przez buty.
A gdzie się pytam słoneczko i kiełkujące kwiatki?
Nie ma.
Wcięło.
Kryzys?
XXX
Ty naturo szanowna pospiesz się z poprawą pogodą bo zrobię protest.
A co.
Czekoladowy protest zrobię.
Powstrzymam się mianowicie od jedzenia czekolady.
Może poskutkuje ta forma okupacyjna.
 
… może przyłączycie się do mnie?…
tak na marginesie.
Domiś i Kropka (której bloga się naszukałam 15 minut)  Kn (wybacz że o tobie zapomniałam:P) mnie nominowały do szlachetnej kategorii Kreativ Blogera.
Więc teraz z kolei moje zadanie to nominowanie 7 innych osób.
Hm po dłuższym przemyśleniu oto one:
delavie (delavie.blog.onet.pl)- za naturalność w pisaniu.
talcia (zza-kulis.blog.onet.pl) – za szczerość.
Lucy (lived1.blog.onet.pl) – za humor.
Promyk (promyk-teczy.blog.onet.pl) – za poetyczność.
Diablik (ed-por-ti.blog.onet.pl) – za siostrzycką solidarność.
Ala (alicja-kr.blog.onet.pl) – za wariatyzm.
Benitka (dziewczyna-w-rozterkach) – za wesoły styl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz