wtorek, 6 marca 2007

…zew wąglika blogowego…

A ja mam satysfakcje, że mnie zawąglikowano i to nawet podwójnie:D.
Czas przejść do konkretów zatem.
1. Zainteresowanie się sprawami typowo damsko-męskimi zaczęło się u mnie w dośc wczesnym wieku lat 6. Zaczęłam się już wtedy bardzo poważnie zastanawiac nad faktem, skąd biorą się dzieci. A że byłam osóbką nader przejawiającą obecne bio-chemiczne skłonności bycia w profilu naturalnym, doszłam do wniosku, że rodzice otrzymują swoje potomstwo przez namiętne pocałunki. Więc kiedy któregoś dnia zobaczyłam jak tatuś całuje mamusię, zwróciłam im uwagę dyskretnie, żeby nie robili mi żadnego rodzeństwa na moich oczach.
Ale widocznie mnie nie posłuchali bo skąd wziąłby sie brat?;p
2. Mając 10 chyba lat przeżyłam coś w rodzaju zmartwychwstania. Mianowicie, jak to zwykle bywa u wyjątkowo chorowtych dzieci, zaziębiłam się. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że babcia postanowiła mnie kurowac sama, własnymi metodami. Otóż zaaplikowała we mnie potężna dawkę kropli olejku eukaliptusowego Olbas Oil. Gwoli słuszności ulotkę dołączoną do opakowania przeczytała po fakcie dokonanym, I co się z tego wyniknęło? Okazało się że eukalipsów ma silne właściwości trujące, i jego spożycie jest śmiertelnie niebezpieczne.
Zatem w ułamku sekundy potem, pędząc tempem maratońskim zaciągnęła mnie babcia do przychodni, gdzie przez cały czas ryczałam wniebogłosy, że jestem za młoda by umierac, wywołując dziwne szmery wśród innych pacjentów.
Mało tego, podczas badania okazało się że w wyniku potężnego stresu nie założyłam bielizny spodniej. Ale nic mi nie było mimo tego szczegółu.
3. Jestem osobą wyjątkowo ciekawską i nader żądną faktów udokumentowanych. Zatem kiedy dowiedziałam się w pewnej dziewczyńskiej gazecie że ucięte rzęsy będą potem rosły w nieskończonośc..zrobiłam to.
U lewego oka podcięłam sobie swoje czarne firany…na sam dzień przed balem gimnazjalnym. A żeby było bardziej uroczyście wyskubałam sobie brwi na dodatek i wyglądałam jak…pani spod latarni, co jest udokumentowane na dawnych zdjęciach.
Na szczęście wszystko mi odrosło we właściwym czasie;p
4. Ciemny kolor włosów, towarzyszący mi od urodzenia, po 16 latach również mi się znudził. Więc dwa lata temu stałam się blondynką. Najśmieszniejsze jest to, że rodzina sie dopiero skapnęła 3 miesiące po fakcie dokonanym…gdyż jednego razu użyłam zbyt nierównomiernie rozjaśniacza w spraju..i włosy miałam w tonacji łaciatej.
5. Historia, która dała mi rozgłos na całą klasę, zadarzyła się rok temu. Pewnego dnia, wstając wyjątkowo w stanie otumanionym, byłam naprawdę nieprzytomna w drodze przygotowawczej do szkoły. Niedopatrzenie swoje dostrzegłam przebierając się na wf na pierwszej lekcji. Z zaskoczeniem odnotowałam fakt, iż czegoś zapomniałam…mianowicie stanika…;p
XXX
wąglik jak wiadomo przenosi się drogą kropelkową, więc wąglikuje:
Rycerza, Ajwonę, Kaste, Śledzionkę, Małą Mi
:D
   
…behind these hazel eyes…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz