środa, 24 października 2018

Kilka słów o OwlSmarter Cash Back APP

Witajcie!

Hello!

Dziś porozmawiamy sobie o oszczędzaniu.

Today we are going to talk about saving money.

Zastanówmy się, ile razy zdarzyło się nam kupić coś pod wpływem impulsu w Internecie niepotrzebnie?

How many times do you buy something online not nessesary?

Myślę, że każdy z nas miał takich sytuacji wiele.

I think that this sounds familiar to everyone.

Na szczęście jest rozwiązanie, które pomoże zaoszczędzić nam co nie co.

Luckily there is a sollution, which gives us opportunity to save money.

OwlSmarter to specjalna aplikacja, bardzo pomocna przy zakupach, która pozwoli na oszczędzanie i jednoczesne zarządzanie pieniędzmi.

OwlSmarter is a cash app, which is really helpful in shopping; it is not only money saving app but also money management.

Jak to działa? To proste.

How does it work? It is really simple.

System w tej aplikacji jest jak ibott: im więcej wydajemy na internetowe zakupy za pomocą karty tym więcej dostajemy potem zwrotu pieniędzy na nasze konto.

This savings app works like ibotta: cash back rewards app; the more we buy by cash card, the more we make money for future shopping.

Można powiedzieć, że wydając pieniądze w tej aplikacji - jednocześnie je zarabiamy. Ot taki lojalnościowy system.

When we spend money or cash in this money app we earn money - named here as saving star - in a special clash royale ibotta program.

Idea aplikacji OwlSmarter przyjęła się na całym świecie i ma dobre opinie w sieci; każdy przecież chce mieć dodatkowe pieniędzą.

The idea of the cash app OwlSmarter is known all around the world and has a good google opinion rewards. Everyone wants to have this ca$h app and have a opportunity to gains free money.

Zatem powitajmy globalny system płatności kartą z zyskiem dla każdego!

Say hello to the global cash card system which gives you extra profit!

 Dla zainteresowanych:

For more:

42 komentarze:

  1. Faktycznie może i się przyda dla osób które bardzo dużo kupuję przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie mam problemu z zakupami przez internet. I telefonu pod aplikacje też nie, korzystam z archaicznego modelu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Staram się ostatnio oszczędzać, świadomie robię listy zakupów, sprawdzam gazetki, mam aplikacje typu qpony, blix, jak mam kupić sobie coś do ubrania to np. dodaję do ulubionych na zalando/answer lub sprawdzam czy nie da rady upolować tego z drugiej ręki na allegro :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości przypadków kupuję tylko przemyślanie, więc tym sposobem oszczędzam :)

      Usuń
  5. Ja nie robie zakupow przez internet .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Co miesiąc staram się odłożyć 1000-1500 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie bawię w takie rzeczy, wole sobue sama odkładać, a zakupy internetowe mało kiedy robię, bo nigdy nie mogę się zgrać z kurierem.

    OdpowiedzUsuń
  8. aplikacje, to nie dla mnie
    jestem oszczedna i bez tego

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie należę do osób, którym dobrze idzie oszczędzanie :<
    Ale ciekawy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej aplikacji! A ja kupuję tylko w internecie najchętniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kupuję bez przemyślenia, więc nie ma sensu jej instalować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupuję rzeczy przez internet ale tylko wtedy kiedy nie mogę znaleźć czegoś w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice blog, I follow you, if you want you can follow me also

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzien dobry. Your blog is good for me because i an learning polish and i can read your blog.
    Have a nice weekend.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna jest taka aplikacja, ja ostatnio rzadko kupuję przez internet ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Generalnie jestem oszczędna
    Wydaję krocie tylko na wczasach

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe rozwiązanie :) Jestem bardzo oszczędną osobą, ale przez internet kupuję sporo rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tej aplikacji, ale wydaje mi się ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm ja mam inaczej. Kupuję coś pod wpływem impulsu i jest całkiem dobre, a nieraz nawet idealnie trafione... inaczej bym nie kupiła, bo mam ogromny nawyk oszczędzania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedynie tusze do drukarki zamawiałam,a tak nie zamawiam niczego,bo ja muszę dotknąć ,przymierzyć ,powąchać ..I tego się trzymam w ciemno nie kupuję.Ale rozumiem ,że to wygodne::))Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesante. Un gusto leerte. Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  22. I buy a lot on impulse on Internet and then I regret it. Lately, I try to be more sensible.
    Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety, nie potrafię oszczędzać :) Jestem rozrzutna w granicach rozsądku czyli zasobności portfela :)Ale jestem...

    OdpowiedzUsuń
  24. i think there are two types of people one who are practical and believe in saving other like me who live mostly in their imagined utopia and think all will be good as they are not throwing money away and not even trying to keep it in pocket :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyszłam, przeczytałam. Interesujące. Potrafię ograniczać się w zakupach. Potrafię trochę zaoszczędzić. Mam swoje sposoby, ale ta aplikacja pewnie pomoże innym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrzebuję żadnych aplikacji. Potrafię zachować umiar - wiem, na co mnie stać i nigdy nie przekraczam tej bariery :)

      Usuń
  26. Szczerze mówiąc, to nie pamiętam kiedy zamówiłam coś ostatni raz przez internet. W ogóle trzymam się teraz minimalizmu i nie kupuję w sieciówkach. Jedynie w lumpeksach- i to rzeczy, które naprawdę potrzebuje.. :))

    https://www.youtube.com/watch?v=5HOr12-tWZM

    Zapraszam na mój kanał! W końcu się odważyłam. Postaram się, aby zarówno wykonanie, jak i samo nagranie były lepsze. Za każdą subskrypcję i łapkę z całego serduszka dziękuję <3 To wiele dla mnie znaczy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Menabung sangatlah penting untuk membantu kita menuju kesuksesan.

    OdpowiedzUsuń

  28. Great important post, where you make the main focus, really makes me happy for its necessary of importance.After all it is a great article with everything. Thanks in advance for posting it
    www.designercountry.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za wizytę na moim blogu ;) bardzo mi częśmiło zapraszam czesciek będzie dużo fajnych relacji ;) . O aplikacjach z oszczędzania wiem bardzo mało xD ale potrafię sama też zaoszczędzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Androidy są fajne bo można pracować w chmurze.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawie i interesująco.. Ale chyba nie dla mnie:))) Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdecydowanie nie dla mnie :D "Oszczędza" się tym więcej ile się wydaje, a więc nie oszczędza się tylko się traci xD

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem wystarczająco oszczędna bez aplikacji ale myślę, ze wiele osób z nich korzysta. Lubię oszczędzać bo wtedy czuje się w jakiś sposób " bezpieczna"

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta aplikacja, to trochę takie błędne koło, jeśli premiujemy czyli nagradzamy punktami zakupy, to raczej do nich zachęcamy, jak dla mnie to trochę wypaczone pojęcie oszczędzania... Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. O mundo está nas mãos daqueles que têm a coragem de sonhar e correr o risco de viver seus sonhos.

    OdpowiedzUsuń
  36. Life is made every day, do not wait for Friday or the holiday to be happy. Every day of life is worth living well, because every day can be special.

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię robić zakupy przez internet.

    OdpowiedzUsuń