niedziela, 15 lipca 2018

Wishlista z Rosegal.com!

Dziś czas na cuda z Rosegal.com

Tym bardziej, że świętujemy Rosegal 5th Anniversary

Teraz każdy może style your curves

Oto na co mam ochotę z Rosegal:

a) bluzka z kwiatami:

rosegal
Klik!

b) kostium kąpielowy:

Klik!



c) ozdoba łazienkowa:

rosegal
Klik!

Dla przypomnienia:

a) bluzka z kwiatami: Klik!
b) kostium kąpielowy: Klik!
c) ozdoba łazienkowa: Klik!

I dla zainteresowanych:

Use code "RGbunny" for all order 15% off ( From July 2, 2018 to July 22, 2018 )
Use code "RosegalL" for all order over 50usd off 17% (From July 15, 2018 to July 19, 2018)
Use code " RGbunny5th " for all order over 25usd off 3usd,over 50usd off 7usd,over 80usd off 13usd,over 100usd off 15usd (From July 2, 2018 to July 22, 2018)


Free Shipping Worldwide, Shop from $1.99, Coupon up to $500, 


Rosegal Unconditional Refund with Quality, Non-received, Size Issue within 24 Hours: 


Zatem jeszcze raz Happy birthday to Rosegal!




13 komentarzy:

  1. Ładny strój kąpielowy! ❤
    Oraz ozdoba tylko do łazienki bym jej nie dała :p
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strój kąpielowy jest fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bluzeczka, a strój jest magiczny. Mimo to wolę jednoczęściowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy. Strój fajny

    OdpowiedzUsuń
  5. O takim drzewku moja mam marzyła :) ozdoba nie koniecznie musi być do łazienki ale świetne na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drzewko (pod warunkiem, ze pasuje do estetyki mieszkania) całkiem całkiem. Widziałam podobne tyle, że w pokoju i nie w otoczeniu ramek na zdjęcia. Strój kąpielowy i bluza już niekoniecznie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne rzeczy. Bluzka to mój ulubieniec, prześliczna. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strój kąpielowy wygląda cudownie, uwielbiam kwiaty:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podoba mi się ozdoba łazienkowa. dołączam do obserwujących :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely wishlist <3 i love this bikini, it looks so beautiful :)

    OdpowiedzUsuń