poniedziałek, 15 września 2008

…spóźniony Dzień Bloga…

Pora na blogowe podsumowanie.
Co prawda może trochę nie w porę,gdyż to chwalebne święto bloga odbyło się już ładny kawał czasu temu.Nie mniej jednak wszystkiemu winna jest ma nieopatrzność i nie czytanie waszych postów zaległych.
Więc tu pragnę słowa słowa skierować do Ali szanownej, i przyznać jej się do tego, że dopiero jakieś cztery dni temu się skapnęłam że wytypowała mnie do niniejszego łańcuszka.
1. Dlaczego piszę bloga?
Wszystko zaczęło się od tego, że któregoś pięknego dnia, mój osobisty pamiętnik,pisany w formie zeszytowej został odnaleziony przez mego brata i przeczytany. Postanowiłam sobie że nigdy więcej nikt nie będzie mi brukał mych wspomnień. Stąd pomył na stworzenie bloga w Onecie.
Pamiętam ciągle swoje początki, nieudolne ustawianie czcionek, tła, czy wreszcie pierwsze posty.
Patrząc teraz na przestrzeni tych ponad dwóch lat blogowania powiem wam tylko jedno, nie żałuję tego czasu spędzonego na pisaniu, i  komentowaniu swego i innych blogów.
2. Co daje mi blog?
Pozwala rozwijać zdolności pisarskie w każdym z nas, nie ważne czy ma się talent czy nie. Po prostu, ma się satysfakcję z tego że tworzysz coś,co wynika tylko z ciebie, z twego życia,rozważań, emocji.
Bo blog i autor bloga to jedność.
3. Jak blog zmienił moje życie?
Poczułam się kimś kto ma swój głos w tłumie ludzi. To takie moje własne miejsce w sieci, wśród miliona innych blogujących.
A jeśli ktoś uważa, że  świadectwem tego, że ktoś czyta i komentuje mój blog,  ma być jedynie duża liczba odwiedzin i wypowiedzi, to niech tak sądzi, proszę bardzo.
To jednak nie jest najważniejsze.
Liczy się to że poznałam tu wspaniałe osoby, takie które doradzą pocieszą, rozweselą.
Tak jeszcze na marginesie pragnę dodać, że nie spotkałam się nigdy jeszcze z nieżyczliwością wśród komentujących.Zawsze ktoś przekaże swoje dobre słowo słowo, pomijając sporadyczny SPAM oczywiście.
Cóż mogę rzecz, dziękuje.
A teraz 5 blogów wartych polecenia.
1.cuori.blog.onet.pl.
Lubię ją czytać, ot tak po prostu.
2.es-por-ti.blog.onet.pl
Siostra blogowa, która zna filologiczny ból istnienia.
3.fonetycznie.blog.onet.pl
Jak czasem Beringo coś napisze to trzeba długo się zastanawiać o co mu chodzi. Daje do myślenia.
4.fist.blog.onet.pl
Wcale nie jest wredna jak o sobie mówi.
5.ku-doroslosci.blog.onet.pl
Wylądowałyśmy na jednym kierunku studiów, mało brakowało i z czystego przypadku byśmy studiowały razem.
XXX
To tylko 5 blogów, osób które piszą nadal aktualnie. Nie mogę jednak zapomnieć o tych, którzy sobie zrobili urlop od bloga.
Przede wszystkim Mouś, Ametka, Magik, Kakaowa, Scootereq
Co mogę o nich rzec, chyba tylko tyle: kochani wracajcie!
 
..tych których wymieniłam proszeni są do przyłączenia się do tego łańcuszka…
a dziś poza tym imieninowo tak:)
choć nie ma w kalendarzu zaznaczonego imienia Katarzyny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz